𝖢𝖧𝖨𝖫𝖫 𝖡𝖮𝖨 𝖢𝖠𝖥𝖤

I can tell xd

I’ve only ever fallen on the ground and that hurt!! So I blv you when you say its hell but I’d still laugh either way :rofl: I tend to laugh at stuff normal ppl wouldn’t :disappointed:

2 Likes

Incontinent old dogs, and a mouse ate my favorite area rug when it was in storage…so I tend to go “nope”.

2 Likes

Yikes!:sob: I would swear off carpets after that experience

ohhh that’s interesting! I’ve never heard about that concept :joy: You gotta share it with me if you’re okay with it!

GIRL I KNOW I GOT SOME SWEET DEALS

1 Like

ONLINE SHOPPING IS MY CALLING

LMAOOOO it’s fine you’re just like my sister. She threw a snowball at me and it smacked my face and lol i saw the world in white for a good couple of minutes and all i can hear is her HOWLING.

1 Like

That’s basically what it is until my kids are a little older. I’ll revisit them, then.

2 Likes

The concept of which, the band competition with demons being summoned or the bad fanfiction?

It glad you found a few steals!! What was the best deal you got?

2 Likes

AKSDJF;ASKDJFS;DKJFAS;DKFJASD;FASJDFAKSLDFBASLDKFBADSKFASDLFKASD;LFKASD;FLAKSDJ;FALKSDJF;LASDNFASDFDSINEEDTOGETHISASSIGNMENTDOWNWITHBUT ITISTAKINGTHELIFEOUTOFMEANDIWANNACRYPLEASEJUST LET ME BE DONE WITH IT AKSDJFAKSDJASKDFJASKDJASDKFASDKFASDFKASDFJ

I honestly don’t know how I would handle kids :sob: I can barely talk with my niece without questioning my existence.

1 Like

YUP!!

OOOOH GURLLLLLL I GOT A SHIRT FOR 9 BUCKS AND THEN SOME GOOD LOOKIN PANTS FOR 10 AHHHH STEAL HONESTLY AND THEN I GOT A GOOD BAG FOR 30 LIKE SCHOOLWORTHY BAG YA KNOW WHAT I’M SAYING? I GOT A 20 BUCK BLAZER AND 6 BUTTON UPS AND A NICE SKIRT FOR 15 AND THEN I DID SOME ONLING SHOPPING HEHEHEH

1 Like

I ALSO JUST WANT TO BE DONE WITH THIS ASSIGNMENT SO I CAN MOVE TO THE NEXT ONE

1 Like

IT’S SO DRAINING :sob:

URGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

I is so not very chill boi rn :sob:

1 Like

This will make you feel better

1 Like

Most people have no clue how they would handle kids until they have them. So, that’s fun.

2 Likes

@J.L.O. I found Kid Buu’s theme song

1 Like

Sounds like a good haul :grin: and all those seem decent prices, too! I love that you got so much!!

Well, the band story is about a bunch of rock bands coming to a battle of the bands competition, but one of the bands are satanic and are planning on playing a song that will summon demons (they do like fan sacrifices and make songs about vampires and stuff LOL) and obvs the rest of the bands (anyone that doesn’t get possessed) need to find a way to seal them back in hell by playing another song. And one of the bands there are posing in order to investigate the summoning band because the singer was dating their bassist before his mysterious disappearance (she things they sacrificed him)

As for the joke in-canon “published” fanfiction that one of the characters bought, it’s about Billy Idol from the 80s travelling forward in time to modern day and starting a new revolution, falling in love with the main character, and meeting his current self lol. It’s very random.

2 Likes

Oh, lord.

2 Likes

His dancing goes along perfectly to the song.

2 Likes